Dawn 31 Ocak 2011 Pazartesi


Rimel almak için iki hafta önce fln watsona gittim.Ordaki satıcı kız ısrarla niveayı denetti ama beğenmedim sonra max factor 2000 calorie dramatic look'u gördüm merak ediyordum zaten hemen denedim, hiç topaklanma fln yapmadı ve oldukça doğal durdu.Fakat 45 lira fiyat görünce almadım çünkü daha önce watsondan max factor kazığı yemiştim bikere.Eve gelirgelmez ilk işim cheapsmells e göz atmak oldu ve aradığımı kolayca buldum.Üstelik yanında masterpiece beyond lenght de aldım iki haftada elime ulaştı.Farklı renk çeşitleri var ben kahve ve bronz olanını aldım, kahverengiyi önce uygulayıp uçlarına diğer bronz rengi uyguladım valla benim hoşuma gitti parıl parıl parladı kirpiklerim:)Yalnız ben deneme amaçlı gündüz sürüp çıkmıştım ne bilim parladığını erkek arkadaşımın düğüne mi gidiyoz tepkisiyle karşı karşıya kaldım tavsiyem şu ki gece kullanımına daha uygun:)






Bunun rengi ise siyah.İkisinin toplam fiyatı ise 25 lira.

2 yorum:

Blush dedi ki...

bende kullandım bundan ama nedense yakıştıramadım kendime.
sankı siyah saçlı olduğum için olamdı :)

Dawn dedi ki...

yok ya bnce yakışmıştır sana öyle geliyodur:)