Dawn 19 Ocak 2011 Çarşamba

Yoğun sınav haftasının sonlarına doğru yaklaşmışken rahatlatıcı bir post yayınlamak istedim:)Yine bir sınav gecesi ben ne yapıcağımı bilemez bir halde çalışmamak için evdeki bütün lüzümsüz işleri yaparken daha önce tchibodan aldığım süt köpürtücüyle şu şahane güzelliği yarattım:)Baksanıza şuna oyy köpük köpük...Zaten kahveye bayılırım böylesi benim için daha bi içilesi oldu:)Kırk yılın başında benim için en zorlu dönemlerden olan ders çalışma dönemimde faydalı bişeyle uğraşmış oldum.Yaklaşık 3 dakikada sizde sütünüzü böyle köpürtebilirsiniz ayrıca çeşitli desenli şablonlarıyla da süslemeler yapabilirsiniz,bunun için tek yapmanız gereken tchiboya uğramak şimdiden afiyet olsun:)Fiyat ve özellik detayları için kendi sitesine bakabilirsiniz: http://www.tchibo.com.tr/



Hiç yorum yok: