Dawn 4 Şubat 2011 Cuma


     Uzun zamandır far bazı arayışlarıma sonunda nokta koydum.Daha önce hiç far bazı denemem olmamıştı açıkçası ,makyaj çantamın sitesinde bu ürünün çok methini duyduğum için bridgets boutique'den takipsiz kargoyla aldım bir buçuk hafta içinde ürün elimdeydi.
    Gerçekten farın rengini çok değiştiriyor canlılık ve kalıcılık sağlıyor,fırçası biraz kötü  fakat bnde gözümün üstüne biraz kendi fırçasıyla biraz pıt pıt yaptıktan sonra sigma fırçamla yaymayı tercih ediyorum.Ürün hala stoklarda mevcut http://www.bridgettesboutique.com/ a göz atabilirsiniz.

1 yorum:

Blush dedi ki...

ben bitane kullanıyorum Artdeco ama hiç memnun değilim sertlşti ve sürülmüyor.
bunu gördüğüm çok iyi oldu sıvı bazların sürümüde daha kolay oluyor.
sonuçta göz hassas ve deri çabuk yıpranıyor.
sert ürünler kulanmamak lazım.