bitte 22 Temmuz 2010 Perşembe



bugün istanbula dönüş yaptığımdan beri uzun zamandır istediğim starcity'e gittim. birçok markanın outleti var ve çok beğendim. mango hala açılmamış ama beklemedeyim tabi :) bu avm'nin nisan ayında açıldığını düşünürsek mağazaların 2/3 ü açılmış durumda. hem kalabalık sevmiyorsanız rahat rahat dolaşmak isterim diyorsanız tam size göre. bssd'de var ama fiyatlar uçuk durumda. bütün mağazalara bakamadım çünkü yanımızda dünyalar tatlısı ama bir o kadarda yaramaz sude'miz vardı. hemen kısa sürede bu ayakkabıları forever new'de beğendim ve hemen alıp çıktık çünkü yerinde duramıyor bizim minik canavar :) normal fiyatı 79.90 mış ama ben 49.90'a aldım

 
fotoğraf makinam bozuldu telefon ile çektim idare edin :)
ayakkabının kaba durduğuna bakmayın ayakta çok güzel duruyor

4 yorum:

AiShA dedi ki...

Ayakkabılar kaba görünmüyo sinemcim.Güle güle kullan.

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

güle güle kullan cnm : )

bitte dedi ki...

AiShA, cnm döndün demek stajın bitti mi :) çok teşekkür ederim

♥ Made By Mİne ♥ çok teşekkür ederim canım =)

AiShA dedi ki...

Bitti sinemcim bloguma kavuştum sonunda.Çok öptüm..