Dawn 16 Ağustos 2010 Pazartesi

Genelde hep renkli bikiniler tercih ederim fakat buaralar siyah bikini die tutturmuş durumdaydım.Agorada dolşaırken %50 ye varan indirimi görünce MENDOS'a uğramadan geçemedim.Bu Calvin Klein bikinileri beğendim fakat uygun bedenini getirtmek için baya uğraştık birkaçkere gel git yaptıktan sonra bikinilerim geldi yani sonunda bugun kavuştum kendilerine:)Altının yanları ipli olmadığı için çok güzel toparlıyor üstününde de ortadaki detayını sevdim ve %25 indirimli haliyle 180 liraya aldım.






7 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

şimdi mail tatım sana bu kadar olur güle güle eskit bebek

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

aloo yeni yazı istiyoruzzzzzzzz

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Canım Murat abi cevapladı sorunu yazdım yorumda bakarsın mucxx

bitte dedi ki...

çok sağol canımmm baktım şimdii anladım aradaki farkıı :) bende mail attım sana şimdi kuzumm

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

OKDİR BEBEK MUCX

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

tembel tavuk nerdesin sen!

bitte dedi ki...

sorma kuzum bu ara çok işlerim var bakamıyorum bloga. mail attım sana muccukks:)