Dawn 27 Ekim 2010 Çarşamba


Dün forumda dolaşırken sinemcimle body shop'ta ki iki al bir ödeleri görünce dayanamadık girdik hemen:)Ama kampanyalar kozmetik ürünlerinde yoktu diğer krem,şampuan,parfüm gb ürünlerde vardı.Ben bu kokuya resmen bayıldım önce girdik denedim almadım daha sonra dolaşırken koklaya koklaya bileğimi almaya karara verdım üstelik bu şekilde kullanınca koku daha kalıcı oluyurmuş:)Hafif şekerli bi kokusu var denemenizi tavsiye ederim.Ortadaki parfüm 50 lik yanındada 200 ml lik vucut losyonu ve duş jeli var.Parfüm tek başına 64 liraydı bu ürün 3ü birlikte 69 liraydı bende o yüzden bunu tercih ettim.Ayrıca kutusunada bayıldım çok şirin içine hemen fotoğraflarımı koydum bile tam onların boyunda:)

9 yorum:

Blush dedi ki...

Güzel günlerde kullan set şeklinde almış olan çok iyi kalıcılığıda artıyor.

Dawn dedi ki...

saol cnm alırken erkek arkadaşımla bıraz problem yaşadık o setin gereksiz olduğunu düşünüyordu ama burdan one sesleniyorum okusun bu yorumları:)

Duygu Fedakar dedi ki...

güle güle kullan çok hoş bir kokusu var

Blush dedi ki...

Bloğumda size küçük bir ödül var :)

Dawn dedi ki...

sağolun kızlarr:)

Adsız dedi ki...

iyi günlerde kullan.
yakamozsaati.blogspot.com

Dawn dedi ki...

teşekkür ederim..

Unknown dedi ki...

blogumda sana ait küçük bir ödül var sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Bende mimin var canım:
http://alisverisdellysi.blogspot.com/2010/11/ben-de-mimlendim.html