Dawn 8 Ocak 2011 Cumartesi

Bu fondöteni resmen severek takip ettiğim çoğu blog sahibesi aldığı için aldım diyebilirim:)Baktım ki kullanan herkes çok memnun üstelik strawberyy de özel fiyat yazıyor dururmuyum duramadım işte:)Kısacası bu sabah föndotenime kavuştum bir de yeni mail adresi girdiğim için hediye olarak isa dora fırçalı lipgloss'um geldi şahane oldu:)Fondötenin bikere mineral içerikli olmasını,zaman geçtikçe cildi güzelleştirmesini,yaklaşık %40 ının su olmasını ve spf 10 özelliğini sevdim.Herkesin söyledği gb ilk başta çok hoş bir kokusu var fakat henüz daha bütün gün kullanmadığım için şuanlık başka bilgi veremiyorum malesef.Yalnız renk seçimi yaparken şuna dikkat edin 010,022 sayılarındaki 0 dan sonraki ilk rakam rengin açıklığını koyuluğunu belirliyor.İkinci rakam ise cildinizin alt tonunu belirtiyor 0 nötr,2 pembe,3 sarı alt tonlar.Ben 010 ivory aldım.Sanırım en açık rengi bu,zaten açık tenliyim oyüzden bana tam uydu

 Isa dora Lipgloss'un kendinden fırçası var  fakat tüpün içi yağlı gb sanki renkle karışmıyor neden öyle anlayamadım o yüzden ters koydum yağı fırçaya gelmesin diye.Üstünde aloe veralı yazıyor ve içeriğinde mineral yağ var.Benimkinin rengi 06 poppy red çok hafif bir renk tüpteki rengine bakmayın hiç ama parlatma özelliği oldukça fazla.

 

Hiç yorum yok: