Dawn 26 Ocak 2011 Çarşamba

Her ne kadar renkli rujları sevsemde yok arkadaş bana yakışmıyor,bayıla bayıla aldığım caaaanım rujlarım duruyo öylece.O yüzden bende araştıra araştıra,oraya bak buraya bak mac'ten creme d nude aldım en sonunda.Dudakları silik gösteriyor ama çok değil.Çok çok hafif şeftali pembe karışık tonu var,hem benim asıl istediğim siliklik olduğu için sevdim ayrıca üstüne lipglosslarla gayet hoş oluyor.Ama artık güzel İzmirimizde mac açıldığı için deneyerek alma şansımız olduğundan denemeden almayın derim.Rujun yapısı cremesheen olduğundan heran kırılmaya erimeye müsait o yüzden dikkat etmek gerekiyor.Ayrıca ben bunu strawberryden aldım bakmak isterseniz hala satışta.
Bu dudaklar benim değil malesef :) Fotoğrafı başka bir siteden aldım asıl sahibini incelemek isterseniz tık tık

1 yorum:

Blush dedi ki...

tam sıfır pembe :)
yaz için fresh ve seksi.