Dawn 15 Aralık 2010 Çarşamba

Sigmadan daha önce aldığımız fırçaları sizinle paylaşmıştık.O güzellikle birkere tanışınca bağımlılık yaptı resmen bende, şuanda bütün fırçalarına sahip olmak istiyorum:)Geçen günlerde blogların çoğunda görnüşsünüzdür sigmada çılgın cuma kampanyası vardı ve bu yüzden alışverişler freeshippingti.İlk başta kararsız kaldık acaba takipsiz gelirmi gelmazmi diye çünkü daha önce sinemciğimin istanbuldayken aldığı set gelmemişti.Ama yinede gözümüzü karartıp İzmirli postacılara güvenerek aldık ve bir buçuk haftada paket elimizdeydi nasıl sevindiğimi anlatamam:).Fakat postacı eve bırakmıyor aptmanın içine bırakıp gidiyor haberiniz olsun.Buarada bu güzellikleri bana alan sevgilime çok teşekkür ediyorum:)


4 tane fırça aldım.F80 E65 L05 F45.Bitanede herzaman gönderdiği E25 hediye geldi.


 Bu kabuki F80 fondöten sürmek için aldım isterseniz pudrada sürebilirisiniz tabi ama genelde yoğun makyaj yapmak için ideal, çok yumuşak ve sık kıllı.



 Buffer diye geçiyor F45 pudra yada bronzlaştırıcı sürmek için.Sanki en çok bunu kullanıcam gb geldi bana..


Sigmanın tek çeşit olan dudak fırçası, bende hiç olmadığı için aldım.Boyu kısa kendinden metal kapağı var çantada taşımak için fln çok uygun çok sevdim.


E65 profesyonel setlerde var fakat bn travel aldığım için bende yoktu bazı bloglarda krem eyeliner yada far sürmek için çok güzel olduğunu duydum ve o yüzden aldım.Açılı bir ucu var daha eyeliner fln sürmeyi denemedim ama strawberryden hemen bir stila krem eyeliner siparişi verdim bakalım gelsin nasıl olduğunu ayrıntılı tekrar paylaşırım.Artık fırçaların yumuşaklığından bahsetmiyorum çünkü hepsi çok ama çok yumuşaklar.Sonuç olarak çok mutluyum bu alışverişimden çok memnun kaldım sigmayı seviyorum:)

Hiç yorum yok: