Dawn 9 Aralık 2010 Perşembe

Strawberryden almaya doyamıyorum gerçekten:)Sonunda iki haftadır beklediğim siparişim bugün ben okuldayken gelmiş.Ama ilkkez bukadar gecikti iki hafta fln oldu sanırım yılbaşı yoğunluğundandır diye tahmin ediyorum.Herneyse kendime bu makyaj setini uzun zamandır almak istiyordum fakat yengeme kısmet oldu ee benimde elim boş mu kalsın napayım hemen yanına bitane parfüm iliştiriverdim kargoda bedavaya geldi hem:)




 


 Renkleri görünümü,yapısı çok hoş gözüküyor çok fazla gereksiz renk yok gb bazıları ışıltılı daha kimse kullanmadığı için kalıcılığı ile ilgili bi yorum yapamıycam.Allıkları biraz koyu gb ama bilemiyorum zaten önemli olan farlar ve rujlar bence.

 isa dora manolya: Hediye olarak geldi ışıltılı hafif pembe tonunda.Bu markayı ilkkez kullanıcam evde bikaçkere denedim güzel duruyodu valla parıltısı fln hoş,sürümü kolay.

Stila slim ruj gemma: Bu renk tonunu çok sevdim, ayrıca stilanın yumuşaklığını hepiniz biliyorsunuz ztn bişi dememe gerek yok:)
 İlkkez denemeden aldığım bir parfüm olur kendisi resmen alelacele aldım.Jennifer Lopez'in live luxe kokusu.Aslında en çok bunu merak ediyordum ama gerçekten çok beğendim çiçeksi meyveli bir koku üstelik edp olduğu için daha kalıcı olacağını düşünüyorum fiyatı ise 100 ml lik 52 lira yani gayet uygun tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: