sinemvsinem 18 Mayıs 2010 Salı

takıya merağım oldum olası vardır. takıyım takıştırıyım çok severim :) bir kıyafeti canlandırmak istediğimde hep imdadıma yetişirler. bu konuda çok seçiciyimdir. hep bi farklılık ararım mesela. bazen istediğim gibi bulamam. bikaç farklı yerde istediklerim vardır. bende onları toplamaya istediğim şeyleri yapmaya karar verdim ve bi gün attım kendimi boncukçuya, çıktığımda elimde gerekli olan herşey vardı malzeme kutuma kadar :) önceden de ufak tefek yapardım ama bu sefer daha ileri gitmek istedim. daha çok yeniyim ama elim alıştıkça biraz daha iyi olabilirim. ilk yaptığım bileklikleri canım arkadaşlarım duygu ve sineme hediye ettim. beyaz olanı da kendime yaptım. nasıl buldunuz beğendiniz mi? =)




2 yorum:

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

beyazlı cok şıkmış:)benim favorim çapalı olan ..

sinemvsinem dedi ki...

♥ Made By Mİne ♥ demekki zevklerimiz aynı :) bende çok beğenerek takıyorum teşekkür ederimm