sinemvsinem 28 Nisan 2010 Çarşamba


strawberry'de birçok markada indirim olduğunu buradan duyurmuştum. işte o indirimden yaptığım 2 siparişim elime ulaştı. ikiside çok güzel, harika ürünler.

ilki yüz hatlarını belirginleştirmeye yarayan bir set. gözler, burun ve yanaklar üstünde nasıl şekil verilceğini adım adım açıklıyor. elmacık kemiklerinizi belirgin yapabilir, burnunu daha ince uzun gösterebilir ve gözlerinize buğulu bakışlar kazandırabilirsiniz. ben çok memnun kaldım diyebilirim.



kapağını kaldırınca otomatik ışığının yanması da harika bir özellik :)




ikincisi stick fondoten hem nemlendiriyor hem de sürümü çok kolay. yüzde çok rahat dağılıyor. çok ince bir dokusu var.sıvı fondotenler gibi ağır bir yapıda değil. bu bakımdan stick fondoten olarak benden tam puan aldı diyebirim.


Hiç yorum yok: