sinemvsinem 16 Nisan 2010 Cuma


Vogue Nisan sayısını nisanın başında almıştım ama şu sınavlardan hiç bakma fırsatım olmadı maaselef. yarın son sınavımın kaldığını düşünerek aldım vogue'umu elime başladım karıştırmaya.. twilight'ın romantik vampiri bu defa bir aşk hikayesiyle karşımıza çıkıyor.




Robert Pattinson'a Lost'tan tanıdığımız genç anne Claire yani Emilie De Ravin eşlik ediyor. yeni filmleri Remember Me (hatırla beni) 30 Nisan'da Türkiye'de gösterime giriyor. konusu ise; Kardeşi intihar ederek ölen Tyler(robert pattinson), ailesinin bu olaydan sonra dağılması üzerine zor anlar yaşamaktadır. Ally(emilie de ravin) ise annesinin cinayetine tanık olmuş bir genç kızdır. Bu iki kişinin yolları kesişir.
bir romantik/dram türü film sever olarak ben mutlaka gidicem çok merak ediyorum :)


Hiç yorum yok: