bitte 3 Eylül 2010 Cuma

IFW'ye Istanbulda olmama rağmen katılamadım çok işim var bu ara kafamı kaldıramadım desem yeridir. vakit buldukça izlediğim bloglardan takip etmeye çalıştım. IFW'de yapılan defileler dışında izlemeye gelenlerin de bir moda gösterisi yaptığı bir gerçek. birbiriyle yarışa giren ayakkabılar, sıradanlıktan uzak yaratıcı kıyafetler, kombinler, ufacık bir ayrıntıyla kalabalığın arasından sıyrılanlar. dünyaca ünlü facehunter da IFW'de yerini almış. onun yakaladığı ve markafoni blog'dan aldığım görüntüleri paylaşmak istedim.

ps. bazıları farklı olacağım diye batırmış onları görmezden gelin emi :)







facehunter bizim kendi'ye bayılmış her anını yakalamış





deniz berdan


deniz akkaya



görseller: facehunter, markafoni blog

3 yorum:

The Lizard Queen dedi ki...

kendi! yorumsuz

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Stil Direktoru dedi ki...

ps. bazıları farklı olacağım diye batırmış onları görmezden gelin emi :) haha süper diyorum ne güzel yazmışsın :) Ben seneye DAMACANA giyip gitcem hahah :)

bitte dedi ki...

ahaha sana ne giysen yakışır kuzum :)