Dawn 5 Eylül 2010 Pazar

Braun'un saç düzleştiricisini uzun zamandır kullanıyorum ama artık düzleştirmekten biraz sıkıldım ve bu yüzden bir maşa almaya karar verdim.Bazı forumlardan araştırdım özellikle remington,babylıss,phılıps ve braun dan bahsediyor kızlar ve herkes kullandığından memnun açıkcası bnde braun un düzleştiricisini kullandığım için maşayıda aynı markadan almak istedim.İnce mi alsam,kalın mı alsam diye da kararsızdım fakat ykm de deneme fırsatıda buldum.Kalını daha sönük durdu oyüzden bunu(EC 1) daha çok sevdim ince değil iri dalga yapıyor.Fiyatı:119 lira

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

kuzu sık kullanma yanmasın saçlar ben ettim sen etme yani 3 sene kadar önce ve bakım yapmayı ihmal etme

Dawn dedi ki...

evet cnm zaten saçlarım boyalardan çok yıprandı dahada kotu olmaz inş saol