sinemvsinem 1 Temmuz 2010 Perşembe

Bu ayın 17 sinde kuzenlerimin sünnet düğünü olduğu için bizim ailede inanılmaz bi koşuşturma başladı.Elbise,ayakkabı,çanta derken epey yoruldum vallahi.Bugün eksik kalan bikaç şeyi almak için balçova kipaya gittim annem ve teyzemle.Heryerde inanılmaz indirimler var ne alcağımı şaşırmış bir halde kendimi diechman'da buldum.Çok güzel ayakkabılar sandeletler terlikler var fiyatları çok uygun hatta boncuklu plaj çantalarına bile bayıldım.(çantalar 14 lira)Aldıklarımıza bakın bakalım beğenicekmisinz:)


Bu benim için, çok severek aldım fiyatı 19.90 başka renkleri ve modelleride var.


Bu annem için, terliğin rengi petrol mavisi gb fotoğrafta daha açık çıkmış fiyatı aynı 19.90


Buda teyzem için, özellikle tabanı ortopedik olduğu için tercih etti bu modeli çok rahat olduğunu söylüo:)
Fiyatı ise 29.90

Hiç yorum yok: