bitte 9 Temmuz 2010 Cuma


eski müzik grubu no doubt'ın üyelerinden gwen stefaniyi tanırsınız. sarışın, kırmızı ruju olmadan sokağa çıkmayan,bakımlı anne, stil sahibi bir kadın :) uzun zamandır saçlarını marilyn monroe tarzında dalgalı olarak kullanıyordu çokta güzel taşıyordu ama bu sıralar saçlarını düz ve kahküllü olarak kullanıyor ben çok beğendim umarım biraz bu şekilde kullanır saçlarını

bu aralar orta boy jilet gibi düz saçlar ne kadar moda oldu dimi :)

aşkı memnudan nihal bu model kestirdi ve çok yakıştı


gwyneth paltrow'un saç modelini zaten çok beğeniyorum bana yakışacağını bilsem kestirirdim herkese yakışmıyor bu model maalesef



eva longoria


hayden panettiere


heidi klum

nicole richie



anne hathaway

ve çevremde tanıdığım birkaç kişi de bu saç modelini kestirdi. hayatında herkes bir kere denemiştir sanırım kısa saçı :)

Hiç yorum yok: