sinemvsinem 18 Haziran 2010 Cuma

evimize girdiğimizde bizi ilk karşılayan yerdir evin antresi. dışarıdan yorgun geldiğimizde evimizin girişi, yorgunluğumuzu üzerimizden alarak bizi evin rahat ortamına geçişimizi sağlar. evimize gelen misafirler için evimizin ilk izlenim yeridir. geçenlerde arkadaşlarımız geldiğinde "sinem ya her geldiğimizde bu ev ne kadar temiz" demişti. evimizin girişi beyaz ve ferah duruyor. e tabi elimde bez sürekli temizlik yapıyorum o ayrı :)

zevkle dekore edilmiş heryere herşeye bayılıyorum. bulduğum bu güzel hol- antre dekorasyonlarını sizinle paylaşmak istedim.. buyrun :)


{livingetc}

4 yorum:

Unknown dedi ki...

bunlar antre değil başlı başına salon mübaere:) Ben kırmızılı duvarı cok sevimli buldum

sinemvsinem dedi ki...

Moda(e)rator ; gerçekten öyle çok geniş ve ferah hepsi salonlarını düşünemiyorum :) bende onu çok beğendim aslında hepsi şahane. çok kararsızım bu konularda bikaç sene sonra evimi döşerken ne yapıcam hiç bilmiyorum :)

Tropik Rûya dedi ki...

vaayy çok güzeller hepsi de. İnsanın baktıkça içi açılıyor. Herhalde böyle bir evim olsa hiç çıkmazdım içinden :)

sinemvsinem dedi ki...

Tropik Rûya; al benden de o kadar bende çıkmazdım valla :) hepsi ayrı ayrı güzel dimi :)