sinemvsinem 9 Haziran 2010 Çarşamba

her zaman tavsiye ettiğimiz ürünleri paylaşıyoruz ya şimdi de tavsiye etmediğim bi ürünü paylaşmak istedim çünkü sinirlerimi çok bozdu bu alet :)


40 cımbız - Yatık duran ve hatta en kısa tüyleri bile nazik bir şekilde kökünden alan böylece cildiniz sadece birkaç dokunuşla 4 haftaya kadar pürüzsüzlüğe kavuşturan patentli HairLift Sistem

vaat ettikleri bunlar ama ben bitane iyi özelliğini bile göremedim. nerde 4 hafta pürüzsüzlük?? 4 hafta değil 4 gün olsa iyi. bikere kökten almıyor. tüyleri kırıyor. epilasyondan 1 gün sonra tüy çıkarmı? aşırı derecede batık yapıyor. şuan bacağımda kocaman kanlı bir yara yaptım hırsımdan ama o tüyü yine çıkaramadım. ben hayatımda daha hiç diğer aletlerde de epilasyon aletinin deriyi kıstırdığını görmedim ama bu alet koltuk altındaki deriyi kıstırıyor birde güzel canınız yanıyor. verdiğim paraya yazık diyorum başkada bişey demem. aman siz alıcaksınız almadan önce okursunuz da umarım yararım dokunur.


nerde benim philips'im

benim mis gibi 5 senelik philips satin ice optima'm vardı. 2 tane buz hazneside vardı. ölü deriyi atan peeling başlığı da vardı. kaç sene öncesinin makinası ama şimdikilere fark atar. çok acı hissi vermezdi ve gerçekten tüyler çok geç uzardı hem  de seyrekleştirirdi. cımbızları köreldi birde adaptörü temassızlık yapıyor çalışmıyor diye yeni alıyım dedim ama çok pişmanım. bidaha philipsten başka marka mı asla!!

aranızda bu makinayı kullanıpta benim gibi şikayetçi olan var mı ya da memnun olan? paylaşırsanız çok memnun olurum :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

en iyisi lazerli epilasyon :)
etilerdeki epiderm'e gittim çok memnun kalmıştım önerebilirim

sinemvsinem dedi ki...

Moda(e)rator ; evet bende artık lazeri düşünmeye başladım önerin için çok teşekkür ederim :)