sinemvsinem 11 Mart 2010 Perşembe

Yılbaşı öncesi strawberry.com sitesinden bu seti aldım. Strawberry, indirim zamanlarında gerçekten çok uygun olan ve en güzeli ücretsiz kargoyla evinize gönderim yapan bir kozmetik sitesi..


Bunlar setin kutusu ve çantası. özellikle çantasına bayıldım. bir kozmetik çantasından çok daha fazlası..

bu 3 lü gold glow far. renkleri çok güzel ışıl ışıl parlıyor..


bu da natalie ruju.. natalie portman için üretildiğini okumuştum biyerlerden.. rengi çok koyu duruyor ama transparan bir ruj olduğu için tek kat sürünce çok doğal bir pembelik veriyor ve dudakları besliyor. en çok bunu sevdim ben..

illuminating finishing powder bronze çok başarılı bir ürün. hem allık olarak bile kullanılabiliyor..

sonuncu ürün ise lash visor waterproof mascara. bu ürünüde çok beğendim. bende topaklanma yapmadı ve kirpiklerimi tek tek ayırdı.

stilanın bütün ürünlerini çok başarılı buldum.en güzeli ise bu seti sadece 20TL ye almış olmamdı. böyle bir seti indirimde yakaladığım an buradan duyuracağım..

Hiç yorum yok: